Reklamačný poriadok
1. Záručné podmienky a Reklamačný poriadok
1.1. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený na www.psiebudy-fagus.sk a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
1.2. Ku každému tovaru zakúpenému v internetovom obchode je pri jeho dodaní kupujúcemu priložený predajný doklad, ktorý slúži zároveň ako záručný doklad.
1.3. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a tovar ihneď reklamovať u prepravcu - tretieho subjektu, pretože oni sú povinní túto reklamáciu akceptovať. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované.
1.4 Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby.
1.5. Zo záruky sú vyňaté chyby spôsobené nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením výrobku, nesprávnym skladovaním ako aj prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.
1.6. Reklamácia musí obsahovať: číslo objednávky (resp. kópiu dokladu o nadobudnutí), presný názov tovaru, popis chyby a fotodokumentáciu poškodeného tovaru.
1.2. Ku každému tovaru zakúpenému v internetovom obchode je pri jeho dodaní kupujúcemu priložený predajný doklad, ktorý slúži zároveň ako záručný doklad.
1.3. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a tovar ihneď reklamovať u prepravcu - tretieho subjektu, pretože oni sú povinní túto reklamáciu akceptovať. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované.
1.4 Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby.
1.5. Zo záruky sú vyňaté chyby spôsobené nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením výrobku, nesprávnym skladovaním ako aj prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.
1.6. Reklamácia musí obsahovať: číslo objednávky (resp. kópiu dokladu o nadobudnutí), presný názov tovaru, popis chyby a fotodokumentáciu poškodeného tovaru.
2. Alternatívne riešenie sporov